Tema: Re: Re:Virtuv?s dizainas ir dujos
Autorius: $enis
Data: 2019-01-23 15:12:14
Aš kai virtuvę įsirenginėjau, įsisavinau pora momentų: tie kurie
 gamina,  dažniausiai yra a la staliai. Jie apie grožį nelabai
 susigaudo, jiems bele kad greitai, pigiau ir paprasčiau. Jie
 labai neturi laiko derinti kiekvieną tavo dizaino liniją, derinti
 su tavim dizaino variantus ir tt.
Finale, suprojektavo už pinigus kažkuris virtuvės baldų salonas
 (beroc Alantas), o pagal tą projektą gamino maža baldų gamybos
 firmelė už 30% pigiau nei Alantas priskaičiavo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/