Tema: Re: delikatūs klijai kartonui briaunomis klijuot?
Autorius: fenix
Data: 2019-01-20 15:51:39
pasakysiu paprasciau: turiu storesnio popieriaus lapa. tarkim nuo 250
iki 400 g/kvm. ne daugiau
pasikarpai jo mazu gabaliuku ir _be lenkimu_ ji noriu suklijuoti brauna
SU plokstuma. ne tai kad stebuklingai kazkaip, kad ore laikytusi, bet
kad konsistencija kliju butu panasiai kaip sanitarinio silikono ar pan

jau nujauciu, kad per daug noriu, bet sekantis etapas butu 2D detaliu
keitimas, gaminant "ausis", kad klijuoti plokstuma su plokstuma. sito
etapo norejau isvengti, nes reikia perbraizyti kiekviena 2D detale :(