Tema: Re: delikatūs klijai kartonui briaunomis klijuot?
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2019-01-20 14:11:51
2019-01-20 13:28, fenix rašė:
> situacija tokia: atsispausdinu ant A3 lapo brezinuka, ji uzklijuoju ant
> storesnio kartono/vatmano - sakykim 200-250g/kvm. pasigaminu standesnes
> detales. cia viskas aisku.

Neaišku.

Populiariai:
 pasigamini laminatą, kurio skirtingos pusės skirtingai reaguoja į
drėgmę. Detalė elementariai išlinks, kadangi kartonas standesnis nei
popierius.

> dabar man reikia kai kuriose vietose priklijuot popieriaus briauna prie
> plokstumos, tarkim kaip T arba netgi bus vietu kur bus L. butina salyga:
> brezinio nenoriu keisti, t.y. noreciau apsieiti be "ausu"

Wut?

> gal kazka omenyje turetumet? dekui

PVA, geriau ne Achemos, o Moment. Galima skiesti vandeniu iki 30 %, bet
atitinkamai detalės daugiau prisigeria.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody