Tema: Re: lidlo termometras. Verta?
Autorius: bzik
Data: 2019-01-18 10:22:43
IR termometrą esu ne kartą naudojęs, bet jo nepatogumas tame, kad
kiekvieną naują reikšmę reikia lyginti galvoje, o po 5-to matavimo jau
nebepameni koks pirminis skaičius buvo ir koks skirtumas.
Kažkada norėjau pirkt Bosch PTD1, bet jis turi nepatogių apribojimų.
Kiek pigesnis black decker tld100 iri turi savų kabliukų.
Šitas iš Lidl primityvesnis, bet ir kaina kita. Tiek edukacijos :)