Tema: Re: lidlo termometras. Verta?
Autorius: bzik
Data: 2019-01-17 11:27:53
mane labiau domina spalvos :) analizuot reikšmes, kai stumdai pozicijas
pasieniui yra varginantis užsiėmimas. Todėl, kai kažkas indikuoja
didesnius skirtumus, visai gerai.
Yra Bosch, bet kaina išpūsta ir durnokas veikimas (tik patalpoje, rodo
gerai, kai išbūna vienodoj t apie 30min.)
Yra panašia kaina B&D, kuris tiks spalvas rodo, bet jis per bukas.