Tema: Re: Re:Mokejimas uz remonto darbus kitoj laiptinej
Autorius: MRT
Data: 2018-12-12 16:09:22
> Pas mane panaši dilema, tik kitokiu masteliu. Keis šalto vandens
> vieną stovą, nes užako ir nėr vandens 4-ame aukšte.
>
> Adminas siūlo nuspręsti gyventojams patiems, ar tik tiems
> gyventojams mokėti per kurių butus eina, ar visiems. Aš pvz
> siūliau kad visi mokėtų, t.y. iš sukauptų lėšų nuskaičiuotų, nes
> kitaip užsiknisim įvairius skaičiavimo modelius taikydami dėl
> kiekvieno remonto. Namas 1 laiptinės, o ir tai va vis vien kas
> nors problemų randa kaip skirstyti išlaidas.

Is sukauptu lesu nuskaiciuot geriausia.. nes kur kitur racionaliau su
administratoriaus "pagalba" tuos sukauptus panaudot nelabai ir aisku..
Jei ten 9 aukstai, tai "uzako 4-ame", po to "uzako 7-ame"..
ten 9-ame aukste gausis kazkoks VIP..

Pas mus atskiria pagal laiptines, ka pakankamai aiskiai galima atskirt.
Kai tvarko siules 4-os laiptines gale - moka ir pirma..
Siules kartais papuola tarp laiptiniu... tai turgaus nedarom ir neprasom..

4-ios laiptines - du silumokaiciai vienas trims, kitas ketvirtai.
Prakiurus mazam - susimokejo tik ketvirta laiptine,
Prakiurus dideliam - susimokejo pirmosios be ketvirtos laiptines.

Plastikiniu langu laipneje uzsimanai - susimoka tik uzsimaniusi laiptine.
Del daryt/nedaryt - balsuoja tik tos uzsimaniusios laiptines gyventojai.