Tema: Re:Mokejimas uz remonto darbus kitoj laiptinej
Autorius: $enis
Data: 2018-12-12 13:35:39
Pas mane panaši dilema, tik kitokiu masteliu. Keis šalto vandens
 vieną stovą, nes užako ir nėr vandens 4-ame aukšte.

Adminas siūlo nuspręsti gyventojams patiems, ar tik tiems
 gyventojams mokėti per kurių butus eina, ar visiems. Aš pvz
 siūliau kad visi mokėtų, t.y. iš sukauptų lėšų nuskaičiuotų, nes
 kitaip užsiknisim įvairius skaičiavimo modelius taikydami dėl
 kiekvieno remonto. Namas 1 laiptinės, o ir tai va vis vien kas
 nors problemų randa kaip skirstyti išlaidas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/