Tema: Re: Laistymo slangos lauke ziema
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-12-10 19:46:42
toleruoja iki pirmo karto. Man pernai suplese negiliai po zeme einanti
25mm polietilenini vamzdi. Keliuose centimetruose Buvo issiputes
stipriai, tai galimas daiktas pora metu atlaike, o treciais pratruko.
Tai pasimokes is savo klaidu siemet prapuciau su paprastu padangu
kompresoriumi, kad neliktu vandens. Tai vamzdzius issaugosiu, taciau va
per neapdairuma palikau siltanemyje viena ventili uzsukta, tai maciau
jau perskiles :( Nors nei vienoje ventilio puseje vandens nebuvo, bet
matyt uzteko keliu lasu kontrukcijoje buvusiu.