Tema: Re: Laistymo slangos lauke ziema
Autorius: bzik
Data: 2018-12-10 10:29:14
iš mano patirties, plastikinis vamzdynas vandens užšalimus toleruoja.
Suskaldomi tik vožtuvai. Kažkas patarė ne pilnai atidarinėt (90 kampu),
o 45, nes lieka vandens kišenėse aplink vožtuvą. Pernai pagelbėjo.
Ateity jei koks nulėks, pirksiu tokius
https://laistymoiranga.lt/ventilis-1-2-vid-vid-sr.html