Tema: Re: demesio siulomos husqvarnos...
Autorius: config.lt
Data: 2009-06-19 07:18:22
    sudominot
    man pakliutu tai as pastoveciau, paklausyciau, pajusciau nes ziauriai
uzsinorejau suprasti 'magiskumo' esme.
    atsimenu ~1993m kai cigones landziodavo gatvese su pastangom paburti is
delno, paskui iskart pereidavo prie 'ivyniok sita veidrodeli (ar tai centa,
neatsimenu) i banknota' , tada i sekanti banknota ir tolyn - as pavyniojau
pora smulkiu vagnorkiu, pajutau kad ji isivaziavo, nes as jau jos valioj -
ir grubiai nutraukiau seansa :D  Sistema luzo! :D  Tai ji mane prakeike ir
visa mano gimine. Is sirdies keike ir ilgai. Netiketas atvejis jai buvo,
turbut.
    O, idomu, tokie prakeiksmai veikia? :)  Kiek pavirsutiniskai zinau is
visokiu magiju, tai lyg prakeiksmai atsisuka pries pati keikeja?