Tema: Re: demesio siulomos husqvarnos...
Autorius: KJ
Data: 2009-06-17 08:16:45
O as prie senuku pries menesi  i siulyma "Gal reikia Shtil pjuklo"  net
nepagalvojes paklausiau - "IS KUR PAVOGEI ?"
Tai rusiskai kalbantis juodasiknis suglumo, o paskui pradejo toliau varyti
savo kalbele rusiskai....

Nu bet tikriausia suprato, ko klausiau....... :))))))

p.s. Aisku nepirkau, nors atrode kaip tikras Shtil 2,6 kW pjuklas..... uz
500 Lt irgi butu atidaves