Tema: Re: parekomenduokite grazta
Autorius: Rokas
Data: 2009-02-03 08:21:11
Olldschool'inis metodas :) Menu kai nebuvo nei perfu nei normaliu
pobeditiniu graztu, tai tik taip ir buvo ymanoma ishgrezt, kietmetalio
plokshteles nenulauziant... 50 skyliu 100 mm grezi visa diena...
O shiaip tai seniuose yra viniu skirtu betonui iki 10 cm (berods) tai jami
shita viny su replem (kad nagu nenusidauzytum) ir vos tik graztas sustoja
pabaladoji per jy su plaktukeliu.