Tema: Re: parekomenduokite grazta
Autorius: Plootas
Data: 2009-02-02 16:07:24
situacija tokia, kad ir as galvojau kad armatura, bet is kur 1cm gylyje
armatura? kaip ir atkrenta toks variantas, kad ir kiek jis butu tiketinas
(metalo drozliu tuo labiau nera)
Yra tikimybe, kad koks nors akmenukas papuole, taciau - kiek sitam bute
skyliu greziojau, visur tas pats - isgrezi po 1cm ir out. Anksciau kazkaip
ir issisukdavau su tokio gylio, o dabar prireike 6cm...

grazta, zinoma, betonui grezti naudoju, bet galbut jis per daug
default'inis, kad imtu tokias vietas... (pirktas kiek pamenu uz vidutine
kaina).
Drele irgi default'ine kazkokia rusiska, nieko ypatingo. Perforatoriaus
neturiu.

Gal is patirties kas pagelbes, gal cia mano graztai blogi...