Tema: Re: Sildymo klausimas
Autorius: Bonka
Data: 2018-11-29 22:19:57
To Nitro
Pas mane Junkers katilas irgi ruosia 45 laipsniu termofikata, maziau nesiprogramuoja. Bet
2 iseitys: 1) galima apriboti sildymo galinguma ir jeigu radijatoriu/grindu galingumas
didesnis - tiesiog bus <45 ..., 2) galima su paprastu 1,5kom potenciometru reguliuoti
liepsnos dydi, kaip tai civilizuotai daro triju laidu tr200 kambario reguliatorius uz
150euru. Tas reguliavimas turi auksciausia prioriteta, galima liepsna sumazint vos ne iki
uzgesimo. Gal zinoma katilas ne toks, bet minti daviau, galit pasidomet