Tema: Re: Sildymo klausimas
Autorius: Tomas
Data: 2018-11-16 11:58:47
pas mane analogiskai, viskas veikia be priekaistu. Kaip ispildyta
nesigilinau, zinau, kad kolektorius visus apacioj ir virsuj atsukes iki
galo, ant isejimo i grindis pritvirtintas temp. daviklis su uzdarymu,
katilas jungiasi pagal termostata apacioj bendroj erdvej, radiatoriai turi
galvas, bet jas neatsimenu kada lieciau. Apacioj 22-22.5, virsuj
laipsniu-dviem vesiau. Prie dabartiniu oru katilas dirba max 2-3 val per
para. Termofikato temp. 38 paprastai.
Man asmeniskai ne nafik, miegant kept is apacios - va cia tai nafik

Autoriui - jei Kaune, galiu parodyt arba duot kontakta santechniko

"Doncius"  parašė naujienų news:psm1v4$d8m$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane viskas tas pats tik kvadratu daugiau. as nustates didziausia
galini taska gal 60 laipsniu (radiatoriam), o 1a grindis reguliuoju su
rankiniu termostatu, dabar temp mechaniskai ribojama i grindis - 25oC,
kai bus lauke didelis minusas - padidinsiu iki 30oC.

o realiai tai radiatoriai - nafik, tam kas siule taip daryt
(grindinis+radiatoriai) - i snuki norisi duot, aisku pas mane daryta
viskas pries beveik 10m, tada turbut "visi taip dare".