Tema: Re: bedos su led'ais ir sieniniais sviestuvais.
Autorius: ostapas
Data: 2018-11-20 13:52:36
2011'ais metais sudėjau 14 vnt 12V halogenų. kol kas dar nei viena lemputė
neperdegė.
Kiek prisimenu, iš 15vnt 220V lempučių neperdegusios likę gal tik 4, visos
jos vienam ir tam pačiam svetainės šviestuve.

"ravikas"  wrote in message news:pt0ka6$p7c$1@trimpas.omnitel.net...

O apskritai kokia nauda iš tų 12V? Nes kiek paskaitai tai vien tik
problemos, namie padariau visur 220 ir nulis bėdų. Ar čia kažkokie
mandri šviestuvai?