Tema: Re: bedos su led'ais ir sieniniais sviestuvais.
Autorius: [mikro]
Data: 2018-11-19 11:19:57
nu ne as fotkinau, tai tiesiog tai ka gavau is tu giminaiciu. vizualiai
trafas ten tokio mazumo, kad jomajo. realiai jis apvalus - saibute tokia,
nedidesne uz saske.
ledai osramo sugebantys tiek ac tiek dc veikti, kaip ir dauguma. bet kaip ir
sakiau, prikabinus juos prie tu trafu (kiekviename sviestuve po viena toki)
ledai mirksi, atsijungineja ir t.t.. realiai tai atsijungineja ten trafai
del kazko, as pats toki turejau reikala, dar ir cia buvau rases pries 3
gerus metus, visiskai identiska situacija, tik mano atveju pakeitimas trafu
visiskai neskausmingas:) o ten I tuos sieninius sviestuvus kito nieko
neikisi - nes vietos fiziskai nera.
ir kas keisciausia, kad visi konsulantai, kurie turi ismanyti savo darba,
galva guldo, kad pc cia turi veikti tie ledai su bilekokiais trafais. deja,
neveltui tie trafai atsijungineja, o finale ir kepa.

"Dainiushas"  wrote in message news:psttmj$pj0$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai kolega nesugeba normaliai įkelt nuotraukos tai bbž ko klausia :).

O šiaip tai imi belenkokį adekvačios galios 12V maitinimo šaltinį ir bus
laimė.