Tema: Re: elektrinis boileris
Autorius: ostapas
Data: 2018-11-15 09:47:35
O tu įjungt jį pabandyk ir panaudot kasdien.

"Gosha"  wrote in message news:psgr4u$ejr$1@trimpas.omnitel.net...

O kodėl Drazice pasidarė patikimiausias brand'as Lietuvoje?
Todėl kad kažkada investavo į reklamą ir dabar visi šį žodį žino? :)
(stovi pigiausias 'noname' boileris 12 metų pas mane... Prisiminčiau
kaip jis vadinas, sakyčiau kad ta firma geriausia ;) Bet va
nesireklamavo jie...