Tema: Re: elektrinis boileris
Autorius: Evaldas
Data: 2018-11-14 17:39:25
Tai tu durneli nedabaigtas kada pamatuok kiek elektros reikia susildyti
tokio pat turio Drazice ir tavo noneme suda. Arba pamatuok kiek laiko siluma
islaiko vienas ir antras.

"Gosha"  wrote in message news:psgr4u$ejr$1@trimpas.omnitel.net...

O kodėl Drazice pasidarė patikimiausias brand'as Lietuvoje?
Todėl kad kažkada investavo į reklamą ir dabar visi šį žodį žino? :)
(stovi pigiausias 'noname' boileris 12 metų pas mane... Prisiminčiau
kaip jis vadinas, sakyčiau kad ta firma geriausia ;) Bet va
nesireklamavo jie...