Tema: Re: Isjungus jungikli - sviecia led
Autorius: 中国百强
Data: 2018-11-09 23:47:52
btw ir kol kas neradom nemirksinčių.
tiesa bandėm tik filipsus, osramus, gę, ikėję, acmę ir dar kaškokius.
nu bet jio, nevisus modelius ;)

"中国百强"  wrote in message news:ps4v25$3cn$1@trimpas.omnitel.net...

tai jinai mirksi tik poto kai jau nusiperki. dėžutėje nifiga nemirksi ;)

"tranzoo"  wrote in message news:ps4qfb$ca$1@trimpas.omnitel.net...

jei nemirksi - lempute teisinga ir gamintojas normalus.

On 11/9/2018 14:10, 中国百强 wrote:
> kaip ackirt teisingas lenputes ir kas yra tie normalūs gamintojei? ;)

> as siulyciau teisingas lemputes.

> taip.

> normalus gamintojai padaro, kad vektu gerai. vieni kondikus, kiti dar
> kazka...

p.s. man ikejos veikia. skaityt reikia apie lemputes. osram, philips, ge
ir pan duoda daug informacijos. nors daugiua info pas instaliacijas. ten
buna uzrasyti kokiam diapazone dirba.