Tema: Re: Isjungus jungikli - sviecia led
Autorius: 中国百强
Data: 2018-11-08 23:16:50
nevariantas ten tie bandimai.
reik priverst kad aitų su lipdukais ;)

"MRT"  wrote in message news:ps28q8$4ec$1@trimpas.omnitel.net...

> kaip jas ackirt kurios košerinės?

bandymo budu, kol pacios nakleiku neklijuoja..
man vienoj vietoj LED Philips labai neryskiai sviete,
be jokiu zybsiuku (gavosi 2in1 - normali + night lamp)

> buvom če kaškokių seniuose suradę ge taupių neledinių, kurios kaškiek
> ramesnės buvo, bet kaškuri partyje ir tų buvo nekašką..
> bet neikaip neradom kaip identifikuot kodėl jos tokios ar kitokios ;)

kitoj liustroj - berods osram led zybsejo, o philips ne,
joje kazkokios E14 galingesnes noname/vagner zybsejo,
osram cfl - ne, berods philips twist cfl - ne.
sakyciau reikia turet liustra su spec. efektais ir joje testuot :)