Tema: Re: Stebėjimo kameros
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-11-06 14:31:36
2018-11-06 01:40, Teisybes Dele rašė:

> kamera vietoje signalizacijos tinka tik atskirais atvejais - turi buti
> uzdara patalpa  i kuria nesviecia saule.
> Kitais atvejais kates, pauksciai, judancios sakos, saule/debesys, debesu
> seseliai, nakti drugeliai, automobiliu sviesos duoda daug melagingu
> suveikimu.

net ir magiškas Mobotix čia failina. Aš dar turėjau viltį, kad jo
programinė įranga (realiai dėl softo ir yra tokia nesvietiška kaina)
susidoros ir su saule, ir su medžių šėšėliais. Bet MX Q25 kamera, skirta
laukui (tiksliau tiek vidui, tiek laukui) pasirodė visiškai bevertė šiuo
judesio detekcijos požiūriu. O žaidžiau su nustatymais tikrai daug ir
ilgai. Ir kameroje net yra apšvietimo nustatymas "sun with strong
shadows" - bet viskas veltui.