Tema: Re: Re:Stebėjimo kameros
Autorius: Zhiniukas
Data: 2018-11-05 15:19:44
Naudoju kelias hikvision kameras dviejuose objektuose.
Filmuoja gerai. Svarbu pasirinkt kameras su norimom fyčiom. Pvz man buvo
reikalinga linijos kirtimo aliarmas, tai ne visos kameros jį palaiko.
Numerių atpažinimui svarbiausias dalykas yra kameros rezoliucija, matymo
kampas ir apšvietimas.
Įrašymui naudoju hikvision nvr'us.  Vieną naują 7604 nvr'ą be hdd turiu
pardavimui pigeu, nei pas BK grupę. Prie nvr'o galima jungtis iš belekur,
tik reikia routeryje portus atidaryt. Yra patogus appsas telefonui.
Debesų netikrinau, nepakomentuosiu..