Tema: Re: Tinko nudauzymas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-10-30 11:47:39
On 10/30/18 11:33 AM, Sail wrote:
> Nenugriausi tu eiliniu perfu tos sienos - ar niekada tokiu darbu nedirbes?
> Va jei su SDS-max rozetes greztum, tai gal ir nugriautum, bet ir tai
> abejoju.

Nu tinko nesu dauzes, bet siena puse plytos esu grioves su perfu, tai
ejo kaip per sviesta :D

> Kitas klausimas - tau plyteles nuo tinko atsoko, ar tinkas nuo plytu?
> Jei tinkas atsoko, tai ir plaktuku nusidauzys, nes nesilaiko.

Plyteles nuo tinko su visais plyteliu klijais atsilupo. Tinkas ant sienu
vietomis geriau laikosi, vietomis pats nukrito.
Tai va ir klausimas ar rankomis su kokiu kaltu dauzyti ar is kart
pasiimti koki perfa ir maziau prakaito isliejus nudauzyti...

> Jei pyteles - reiskia klijai xujovi, pas mane buvo butent toks atvejis.
> Tada plyteles pasalini, ikapoji su plaktuku tinko pavirsiu, kad
> kabintusi prie jo geriau, ir suklijuoji normaliais klijais.

Prie plyteles klijai gerai prilipe.