Tema: Re: Tinko nudauzymas
Autorius: Sail
Data: 2018-10-30 11:33:26
Nenugriausi tu eiliniu perfu tos sienos - ar niekada tokiu darbu nedirbes?
Va jei su SDS-max rozetes greztum, tai gal ir nugriautum, bet ir tai
abejoju.

Kitas klausimas - tau plyteles nuo tinko atsoko, ar tinkas nuo plytu? Jei
tinkas atsoko, tai ir plaktuku nusidauzys, nes nesilaiko.

Jei pyteles - reiskia klijai xujovi, pas mane buvo butent toks atvejis.
Tada plyteles pasalini, ikapoji su plaktuku tinko pavirsiu, kad kabintusi
prie jo geriau, ir suklijuoji normaliais klijais.

Va jau desimtmetis po tokio darbo, o plyteles ne nemano atsokineti, nors
ziema patalpa nesildoma.