Tema: Re: Nukalkinimas druskine sistema
Autorius: Julius
Data: 2018-09-09 22:16:43
eSSas <trach@tibid.ax> Wrote in message:

> Mielasis, rada vienintelį nepatikusį žodį ir nusprendei prisiknisti? Tik
> dėl Tavęs: vietoj "downskeilintas" skaityk "sumažintas" Dabar ką nors į
> temą kriuktelsi, ar toliau vaidinsi Snieguolę?
Aš suprantu ką rašai. Tik šlykščiai skaitosi tokie intarpai. Juo
 lab kai visas sakinys parašytas teisngai ir su gerom raidėm, o
 per vidurį šūdo baronka suraityta.
Dabar į  temą.
Man kažkaip norisi tikėt, kad pačiam jau kelia abejonių, ar
 pagrįstai prieštarauji man. Tik va atsitrauk nepontas. Ką masės
 pagalvos. Negali gi sutikti viešai, kad kažkoks vegetaras, senas
 nuopisa, kacapų kalbos supratikas, ar dar koks nors - kokie ten
 epitetai mano adresu buvo pateikti, rašo daug maž teisingai.

Jei pramonimame variante, trasliuojant didesnius kiekius vandens
 per jį gaunamas norimas efektas, tai buitiniui proporcingai
 mažinami ir prietaiso galingumai. Jei karšto vandendens ruošimas
 vyksta kaupimo metodu (boileris), tai efektas gali jaustis tik į
 "čainiką" leidžiant vandenį karštiems gėrimams. Nes talpoje
 paturbintas vanduo po kažkiek laiko (paros ar dviejų) įgauna
 pradinę būseną. Jei vanduo ruošiamas momentišai (dujinis katilas
 ar talpa su higieniniu gyvatuku), tada paturbintas praktiškai
 iškart išteka iš sistemos. Va tau ir pramoninių pajėgumų buitinio
 panaudojimo paaiškinimas. Pats taip rašei.

--
Storas