Tema: Re: Mini ekskavatoriaus nuoma Vilniuje
Autorius: bezas
Data: 2018-08-24 14:36:34
Gal ir desinioji bus greitesne, kol liaudis nepastebes kad ji greiciau
juda ir visi ten uzsinores. Bet man aktualu i kaire sukti ir del tokiu
uzmirstuoliu reikes kentet. Dabar gan daznas atvejis matosi stovi antroj
juostoj atsibosta soka i kaire priversdami stabdyti, pavaziuoja 100m ir
atgal lenda. tai rugseji tokiu silpnu nervu vairuotoju padauges keleriopai.