Tema: Re: Mini ekskavatoriaus nuoma Vilniuje
Autorius: ostapas
Data: 2018-08-24 09:46:37
A ne Triznoo kažkada plėšėsi maikę kad nėra kamščių Vilniuj?

"fenix"  wrote in message news:plo95o$7u0$1@trimpas.omnitel.net...

2018.08.24 09:35, ostapas rašė:
> Arba jie tiesiog iš anksto nesusitarė dėl sąvokų? bet šiaip kamščiai lyg
> Geležiake būna, ne Molėtų plente? Ar tas irgi stovi?

taip taip. savokos skirtingos, gatve ta pati. kiek zinau, smagiausia
tiems, kurie nuo zaliuju vaziuoja, atstovi prie zieduko, tada dar
atstovi moletu pl (tfu, geleziake). bet negaliu patvirtint, nes pazystu
tuos zaliuosiuose, kurie dirba 7-16.