Tema: Re: Smelbetonio grindu pavirsiaus sutvirtinimas
Autorius: eSSas
Data: 2018-08-13 12:11:39
"Nioka" <dainius_TRINTI@inbox.ru> wrote:
> Del kainos - nezinau, bet manau kad Granit-28 turi pliusu pries epoksidini
> grunta:
> - sutvirtina betono sluoksni giliai, o ne vien padengia pavirsiu;

Epoksidinis gruntas isigeria, nors gal ne tiek giliai. Realiai isigerimas daugiau poros cm neatrodo reikalingas

> - nesudaro slidaus pavirsiaus, todel nereikia dar kvarcinio smelio, kaip ant
> epoksidinio grunto;

Gruntas palieka siurkstu betono pavirsiu - jis susigeria

> - yra vandens tirpalas, o ne polimerai, todel paprastesne technologija,
> mazesne klaidu tikimybe;

Tiek tu klaidu - supilt teisinga proporcija, ismaisyt ir nemiegot dengiant. Iveikiama.

> - pavirsius lieka tinkamas kitoms dangoms (plytelems, dazams, epoks. gruntui
> ir t.t.) be papildomo paruosimo.

Kaina tuo tarpu skiriasi dvigubai, Granit'o nenaudai. Yra apie ka pagalvoti, nes tas paskutinis privalumas itikina

S.