Tema: Re: Smelbetonio grindu pavirsiaus sutvirtinimas
Autorius: Nioka
Data: 2018-08-13 10:42:44
Del kainos - nezinau, bet manau kad Granit-28 turi pliusu pries epoksidini
grunta:
- sutvirtina betono sluoksni giliai, o ne vien padengia pavirsiu;
- nesudaro slidaus pavirsiaus, todel nereikia dar kvarcinio smelio, kaip ant
epoksidinio grunto;
- yra vandens tirpalas, o ne polimerai, todel paprastesne technologija,
mazesne klaidu tikimybe;
- pavirsius lieka tinkamas kitoms dangoms (plytelems, dazams, epoks. gruntui
ir t.t.) be papildomo paruosimo.