Tema: Re: Vejos seklos
Autorius: marukas
Data: 2018-08-10 09:47:34
Ar dabar pasėsi ar rugsėjo pradžioje/vidury, spalio gale bus tas pats
rezultatas :) Jei dabar pasėsi, bus tik parkės, kad vaikai nelakstytų.
Laistymas laistymu, bet lietus yra lietus. Rudeniop daugiau drėgmės ir dar
šilta, geriausiai išdygsta žolė tokiu metu. Čia iš praktikos - esu sėjęs
įvairiu metų laiku.

"qwerty"  wrote in message news:pkgs4q$oij$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tie orai baigsis greit.  Seciau turbut kita savaitgali. O
laistyt irgi laistysiu,  kito varianto nematau.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/