Tema: Re: Vejos seklos
Autorius: VaidasB
Data: 2018-08-08 23:00:53
nežinau ar man taip pasisekė, bet pasisėjau tokią, kur su dobilais.
Sėčiau vėl. žaliuoja. šiemet laisčiau kelis kartus per tai totalią
sausrą vasaros pradžioj. Šiandien vėl palaisčiau švenčių proga. Netinka
jei norisi išpederastintos vejos, kur kiekviena lapinė žolė kelia
širdies smūgį. Pjaunant nerenku, bet stengiuosi pjauti dažniau nei kartą
per savaitę. Šiemet užmečiau saują trašų ten kur plikesni plotai
pavasarį buvo.