Tema: Re: katilu slegio ventilis
Autorius: Augis
Data: 2018-08-08 08:59:28
Sildomas vanduo pleciasi - elementari fizika.
Pleciasi tiek , kad net viena boileri maciau suplesyta- santechnikai
nesumontavo jokiu apsaugos priemoniu.
Apsauga - pletimosi bakelis uz atbulinio voztuvo , jau sildomo vandens
puseje ir/arba apsauginis voztuvas , atsidarantis virsijus tam tikra
slegi - ka ir matai savo sistemoje matyt