Tema: Re: katilu slegio ventilis
Autorius: Vytas
Data: 2018-08-07 22:43:24
Jis turėtų nebėgt išvis. Pas tave jis myžčioja greičiausiai dėka
 pavargusios vožtuvo spyruoklės, kuomet prikaitinto boileryje
 vandens slėgis gerokai viršyja vandentiekio slėgį prieš boilerį.
 Šiai problemėlei išvengti paprastai montuojamas išsiplėtimo indas
 tarp vandens šildytuvo ir to vožtuvo.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----