Tema: Re: Kubilas ziema
Autorius: Sail
Data: 2018-07-16 16:39:29
Sodyboj pirti turiu, tai kai buvom jauni, taip apie 30 metu, tai kurendavom
daznai ir linksmai.

Dabar uzkuriu 2 kart per metus - viena syki per gimtadieni, kad norintiems
butu papildoma atrakcija, o man atmazas kad uzsiemes kurenimu esu, nu ir gal
dar viena karta kokia nors proga.

Va tiek ir bereikia. Nebutu - nepasigesciau.