Tema: Re: Kubilas ziema
Autorius: bzik
Data: 2018-07-16 12:04:08
turiu name IR pirtį, kaip kompromisą kainos, vietos, laiko ir pan.
klausimais. Naudojama pagrinde šaltuoju metų laiku. Pradžioj kas
savaitę. Vėliau kas dvi. Dabar turbūt kartą per mėnesį.
Sutinku, iki malkinės netraukia, bet iš kitos pusės, pakanka
pusvalandžio t pakėlimui iki 50 ir pakanka 20-25min. pasėdėjimui. Dažnai
tai atrodo per ilgu užsiėmimu, tingu. Jei reiktų malkinę ruošti, tai
stovėtų nenaudojama.