Tema: Re: Namas be rekupo = bauda?
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-12 02:22:50
On 2018-06-30 18:16, Vidas Makauskas wrote:
> Kai vaikai buvo darzelinukai tai buvo isaiskintal, kad darzelyje vaikai
> serga todel, kad palaikoma 23 laipsniu temperatura. Kad vaikas butu
> atsparus reikia jam gyventi prie 18 laipsniu.

Optimali temperatūra mums šiauriečiams yra 18-19C, tik kad daug kas save
šiais laikais išlepina ir pripranta prie karščio. Man pvz. kai
temperatūra pakyla virš 19C jau nesmagu būti patalpoje. Vos pradedi
kažką aktyviau veikti, iškart karšta. Visą žiemą laikau 18-19C ir
vaikštau su maikute ir šortais :) Žmonai, aišku, norėtųsi gal kokių 25C
:), bet pasakai, jog jai bus paprasčiau apsirengti megztinį, nei man
išsinerti iš odos ir toje vietoje diskusijos baigiasi :)

Turiu vieną pažįstamą, kuris laikydavo namie ~26C temperatūrą, tai pas
juos svečiuose lankytis man būdavo tikras vargas. Ateini iš šalto lauko
žiemą, tai kaip į pirtį pakliūni, sėdi ir žliaugia prakaitas. O jo
vaikai tai tikri ligų maišai, sirgdavo ir sirgdavo, tai anas dar
temperatūrą keldavo, kad "greičiau pasveiktų" :]

Klausiau, kaip iki tokios nesąmonės prisigalvojo, tai sakė, jog gyveno
seniau kažkur bute virš pirties patalpų, tai priprato prie tokių
temperatūrų namie :)