Tema: Re: Namas be rekupo = bauda?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-06-30 18:16:45
> Su tokia temperatura buciau pasiustas toli. Net ir man jau vesoka
>  butu, nors esu uz zemesne temperatura. 21?22 norma, 23 jau per daug.

Kai vaikai buvo darzelinukai tai buvo isaiskintal, kad darzelyje vaikai
serga todel, kad palaikoma 23 laipsniu temperatura. Kad vaikas butu
atsparus reikia jam gyventi prie 18 laipsniu. Vaiko kambaryje buvo
palaikoma 18 laipsniu ir jis nesirgdavo, o vaiksciodavo namie su maikute.
Man 19,5 minimumas. Zmona gi namie su megztiniu prie tokios temperaturos.
Moterys, skaiciau, reikia 1 laipsniu aukstesnes temperaturos, negu vyrui.