Tema: Re: Terasos mediena - pusis ar maumedis?
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-06-18 16:21:10
ėmiau pušį iš lentpjūves kažkur prie Nemenčines, nepamenu pavadinimo.
Tai impregnuota buvo tikrai gerai, per visą gylį, galėjai beveik gręžti
kaip skalbinius. Tai iš kart patarimas, jei tokią suksi medvaržčiais,
tai įvaryk galvutę giliau, aš palikau tik vos vos giliau, o gal net
lygiai sulyg paviršiumi, tai kai pilnai išdžiūvo, tai galvutės dabar
liko išlindusios kokį pora mm. O dasukti nebesigauna, nes medvaržčiai
buvo pigūs, nors ir tipo skirti terasai, ir dabar lūžta, kai bandai sukti.