Tema: Re: Rankinis dulkių siurblys
Autorius: Bomanz
Data: 2018-06-18 10:08:24
Šic geras. Jo valymo gumelė minkšta ir gerai nubraukia vandenį. Jei tik langų
valymui tai galima pigiau išsisukti - nusipirkti Amazone atsarginių gumelių
šitam valytuvui ir idėti į senukuose pirkto valytuvo rankeną :-) Bet jei norisi,
kad valant vanduo ant grindų nelašėtų - tada reikia visą aparatą pirkti.