Tema: Re: pigiausias budas internetui isivest
Autorius: 中国百强
Data: 2018-06-16 22:44:47
dar junktšių reikės galuose. patšiam gali ir nesigaut ;)

"Kęstutis"  wrote in message news:pg3n3d$ugk$1@trimpas.omnitel.net...

Aš vesčiau šviesolaidį kažkokiam apšiltintam kanale jei įmanoma.
Šviesolaidis = kabelis, tik kadangi jokia elektra nedalyvauja manau jis
iki kokių -30+ turėtų puikiai laikyti. Tik vienam gale ir kitam reikės
konverterio iš fiber į ethernet cable (kokie 30 baksų / vnt).