Tema: Re: stihl vs husqvarna
Autorius: tranzoo
Data: 2018-06-14 18:13:30
On 6/14/2018 12:49, ravikas wrote:
> Sveiki,
>
> Svarstau pasiimti pjūkla su trimeriu, su pjūklu kažkiek malkas pjausiu
> ir sodą genesiu, su trimeriu pagrinde aplink medžius ir pastatus reikia
> apeiti, yra kažkiek priaugusiu plonų medelių tai gerai būtų ir per juos
> pereiti karts nuo karto.
> Tai apsistojau prie tokių pasirinkimų:
> Stihl MS 180 (230eur) vs Husqvarna 135 (200eur), stihl truputi
> lengvesnis tai būtų pliusas.
> Trimeriai Husqvarna 543RS vs Stihl FS 240 C-E, gal dar FS 131, bet šitas
> 4mix tai kiek pamenu ne per daug gerai apie juos ng atsiliepia. Čia jau
> [...]

stihl krumapjoviu kampas per mazas. jei esi aukstas - nepatogu.

pjuklai stihl tikrai saunesni uz varnu. savo pirkausi, kad galeciau
viena ranka genet. tai tuo metu buvo galingiausias is lengviausiu. dirba
8 metai. sodas, miskas. supjoviau visa kluona. tik grandines keiciau ir
persukau itempimo varzta.

krumapjove pas mus fs 130, kuria vietoj 310 pavogtos nupirko svogeris.
nepatinkaji man del kampo. varna cia laimi.