Tema: Re: saules elektrines
Autorius: Julius
Data: 2018-06-09 08:44:34
"Kabal" <ner@mailo.net> Wrote in message:
> Aš irgi mąsčiau, bet įsijungiau skaičiuoklę
> http://www.eso.lt/lt/namams/elektra/paslaugos_1723/saules-jegaines-irengimas.html?gclid=Cj0KCQjwjN7YBRCOARIsAFCb935w9GMlcOjG0UwHzk8npLWLdEGJWgt8oFrPx-Ypw4Kgias-c6rEZawaAvfsEALw_wcB
> Mano atsipirkimas ~15metų... gal nx tokį pasiūlymą? :)

Kai pirksi sekantį golpą su nikeliuotais ratlankiais, odiniu
 salonu, niauktais langais, ir visu kitu givybiškai nebūtinu
 prifarširavimu, įsijunk kokia nors skaičiuoklę tada, per kiek
 metų visi tie nereikšmingi priedai, kurie papildomai kainuos kaip
 5kW elektrinė, atsipirks.
Per tuos 15 metų, tų golpų bus kaip minimum trys. Ir kiekvienas
 savais priedais prarys po elektrinę.
Šitą skaičiuoklę kada nors jungei?

--
Storas