Tema: Re: baseinus jau prileidot?
Autorius: Darelas
Data: 2018-06-08 09:01:56
Tai pas mane irgi stovi minkstinimo filtras. Namo vanduo puikus. Bet tos
gelezies yra nemazai skirtingos: dvivalente, trivalente, istirpus,
neistirpus, jonai ir tt. Tai minkstinimo filtras isvalo iskritusia gelezi,
o istirpusios, kaip suprantu, ne.
Ta istirpusi oksiduojasi ir iskrenta veliau, jau praejusi pro filtrus ir
pastovejusi baseine.
Ir siaip leisti per namo filtrus baseino vandens neapsimoka, su tokiu
kiekiu vandens (20kubu) per trumpa laika filtras nesusidoroja ir vistiek po
keliu pirmu kubu leidzia toki pat vandeni kaip ir be filtro. Manau su
nugelezinimo filtru butu tas pats. O be to ji statyti tik del baseino
vienkartinio per metus panaudojimo nelabai apsimoka.

--
Vilnius