Tema: Re: Gustavsberg mai?ytuvo remontas
Autorius: Diamondas
Data: 2018-06-07 14:46:43
Nesu egzpertas, bet man su kitokiu maisytuvu pavyko taip:

1. Uzsukt vandeni.
2. Nuimt rankena - turbut koks varztelis yra kuri atsukus nusiima.
3. Isimti is vidaus ta jo dali  kuri uz varvejimo reguliavima atsakinga ir pro parduotuves prasukt  jei ten viduj kazkas panasaus ir ieskot tau tinkamo tipo kazko tokio:

https://www.senukai.lt/p/sedal-kasete-thema-lux-ecosave-f04-4-40-mm/3sw4
https://www.senukai.lt/p/maisytuvu-serdele-thema-lux-cd-368-40-mm/39x7?mtd=bought&pos=product-bottom&src=bitrec