Tema: Re: Silumos siurblys oras-vanduo
Autorius: Vaikis
Data: 2018-06-07 08:07:52
Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> Wrote in message:
> Lyginant tu paciu met? daikin? jie apie pus? bajeriu, naudojamu panasiuj
> net negird?j? dar. Gaaaal nety?ia per paskutinius kelis metus ir
> pajud?jo pirmyn, bet ka?kaip sunkiai tuo tikiu

Panasiaus visus valdymo algoritmus galima i viena vieta sukisti,
 dar tokios debiliskos logikos nemates. Kokio BB jungti tena
 atitirpinimams, kai jo realiai nereikia. Pas Daikina prie 20C
 grzytamo termofikato jungiama, pas Pansonica prie 27C gryztamo.
 Kazkoks slamstas.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/