Tema: Re: Silumos siurblys oras-vanduo
Autorius: meska
Data: 2018-06-05 11:28:19
On 2018-05-30 16:47:25 +0000, Gosha said:

> na tai reikėjo baigti gražiai - nurodyt konkrečią firmą iš kurios
> pirkti tą inžinierinį neburzgiantį šedevrą :)

Tai kad nepardavineju as ju, pas mane pati panasonicas stovi. O su
tokia kAkybe, servisu ir atitirpimo buzrgimu (pabreziu - kalbam tik
apie atitirpima, kad jie visi kazkiek triuksmauja reguliariai dirbdami
cia suprantam) tai eina jis ... kad as dar karta gyvenime pirkciau ka
nors is sito gamintojo

Kas del vakarykstes dienos - lyginant tu paciu metu Daikina ir
Panasonica, tai Daikinas softo klausimu ten sviesmieciais priekyje
buvo. Na bet buvo gera aGcije, tai susiviliojau panasonicu.

Teisingumo delei - islaidos dziugina.

Cia dar kitas toks nicku vaikis lankosi, galit jo paklausinet, kaip
sekesi su nauju panasonicu ir jo servisu :D