Tema: Re: Klausimas dėl vandens
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-02 19:54:52
Blet, man kiekvieną kartą akis skauda tavo pasamonės trydas skaitant. Gal
išeitų kiek padirbt gramatikos klausimu? Ar visą laisvą laiką suvalgo
žolelių paieška ant asfalto?

"Julius"  wrote in message news:pets2d$r7s$1@trimpas.omnitel.net...

"Evaldas" <sanya@takas.lt> Wrote in message:

Pašol pašikt,- supratai?!
Čia kažkoks Zirniukas parašė beveik tą patį. Jo postas kažkodėl
tokių emocojų nesukėlė. Čia gal tie geri, kurie kam nors
nučiulpia? O gal tie, kurie duoda nučiulpiami? Na jūs čia
tarpusavį išsiaiškinsit kas kaip.

--
Storas