Tema: Re: Klausimas dėl vandens
Autorius: Robertas
Data: 2018-05-28 11:06:47
Man Lapese didesne problema yra ne vandens slegis, o jo kokybe. Buna
kartais vanduo dumblu prasmirdes, pranesi jiems, kad levas vanduo, jie
aisku neskuba atvaziuoti, atvaziuoja kita diena ir sako nu kur tas
blogas vanduo, sakau imk stikline kuria ipyliau kai smirdejo, sako ee
viruti taip nesigauna, imam tik pagal fakta, gal tu ten ko primaisei i
ji. Px jiems, kad puse miestelio skundziasi vandens kokybe. Anksciau kai
vandeni tieke is to didziojo boksto (o i ji ateidavo vanduo is Kauno)
viskas buvo ok, paskui surado buda sutaupyti, padare grezini ir pradejo
naudoti sena boksta is kurio vandeni tiekdavo ~1990-1993 kuris po poros
valandu pasidarydavo rudas.

Gal turit ideju kaip truktelt juos uz nekokybiska vandeni ?