Tema: Re: Sildomos grindys - kurioj vietoj armavimo tinklas?
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-15 15:04:06
klausimas galetu skambti ri taip o kam tas tinklas is viso reikalingas.
I betona grindiniam sildymui dedi palstifikatoriu ir fibra ir nesuki galvos del tinklo.
Pas mane vamzdukai tvirtinti su smeigem prie polistirolo. Kiek ziurejau gamintoju sistemu irengimu parasymus (wavin,upanor ir pan) tai tik nedaugelis siulo deti su armavimo tinklu. Kiti tvirtina su smeigemis prie polistirolo, o sustraiusiai tai imti polistirola su isfrezuotais grybukais vamzdziu isvedziojimui.
Kaip teisingai pastebejo, tinklas turi buti pora cm virs polistirolo kad dirbtu savo darba. Dauguma to nedaro. Risimas prie tinklo sildymo vamzdisu irgi rizikingas dalykas, nes skirtingai vaiksto metalas ir vamzdukai, perverzti negalima nes prasitrins. Deti tinkla virs vamzduku irgi tuscias dalykas, nes virs vamzduku turi buti min 4 cm betono, tai jei vamzdukas apie 2 cm tai tinklas gaunasi viduryje ir savo armavimo f-jos neatlieka.
Beje, nepamirsti palikti deformacines siules pagal reiklavimus, nes kitaip jos pacios pasidarys :)

T:)